Page 21 - Plecs 8. Petita historia de l'IES
P. 21
relació i la col·laboració en temes alumnes de 2n de batxillerat i el van va fer a Zielitz, població situada a
d'ensenyament entre centres de dirigir les professores del Departa- uns 150 km de Berlín.AI llarg de les
diferents països. L'lES de Cassà va ment d'Anglès,ja que el dossier es diferents sessions de treball que van
presentar una proposta de treball va redactar íntegrament en aquest tenir-hi lloc, van intercanviar els pro-
conjunt amb instituts d'altres països idioma. jectes realitzats pels alumnes del
sobre el tema: Orientació vocacio- nostre centre.
nal i professional al final de la La setmana del 8 al 12 de maig del
secundària obligatòria. 2000 va tenir lloc la segona reunió La tercera trobada va tenir lloc a
del programa Comenius.Aquesta es Suècia el mes de febrer del 2001. En
Els centres que es van adscriure a aquella ocasió els professors repre-
aquest projecte són la Sekundars- " sentants del nostre centre van anar
chule de Zielitz (Alemanya),l'lnstitu- acompanyats de 33 alumnes de 4t
L G d'ESO que van estar allotjats en
to Tecnico Commerciale Statale
"Giuseppe Rosati" de Foggia (Itàlia), cases d'estudiants suecs.
la Gallo Skola de Gallo (Suècia) i
E ~ LDA T
l'lES de Cassà de la Selva. Durant el curs 2001-02 va tenir lloc
l'última trobada de professors dels
El projecte va començar el seu peri- instituts implicats en aquest projecte
ple el mes de gener del 2000, amb Comenius a Itàlia. Posteriorment es
una trobada a Cassà de professors va fer la cloenda d'aquest projecte
dels quatre centres implicats. en una altra reunió a l'lES de Cassà
de la Selva durant la primavera.
Amb anterioritat a aquesta primera
trobada, cada un dels centres parti- Cal dir que aquest projecte ha estat
cipants va elaborar un dossier de d'un gran interès per al nostre Institut
presentació dels respectius centres. en la mesura que ha implicat també
A l'lES de Cassà el van elaborar els molts alumnes. Ha servit per reforçar
-
a a a .. .
. ....
Si -
Dues publicacions periòdiques: la de l'l ES i la de l'APA.